Udvikling og eksekvering af Millparts fremtidige indkøbsstrategi.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nu har du muligheden for at blive en del af Millpart familien, da vi ønsker at styrke vores i forvejen dygtige team med endnu en medarbejder.

Vi søger en udadvendt og kommerciel medarbejder som vil være med til at lede vores Planning & Supply chain team med 4 medarbejdere. Teamet har ansvaret for et indkøbsbudget i omegnen af 40 mio. Du vil blive en aktiv medspiller i at sikre, udbygge og forbedre vores position indenfor Aerospace, Industri og Renewables. Dit hovedansvarsområde vil være at etablere og drive vores daglige planlægning og indkøbsstrategi i samarbejde med andre relevante medarbejdere og ledelsesteamet.

Dine arbejdsopgaver:

  • Planlægning af vores produktion.
  • Lager og lokationsstyring, samt optimering af varelagre.
  • Ordrehåndtering & kundekontakt.
  • Forhandling af indkøbsvilkår.
  • Udvikle omkostningsestimater, planer og kontrakter.
  • Udvikle politikker og tjeklister der beskriver standarder for kvalitet, service og pålidelighed inden for eget område.
  • Analysere pris- omkostningstendenser.
  • Identificere muligheder for reducering af de samlede indkøbsomkostninger.
  • Ansvar for de overordnede indkøbsprocesser, samt de relaterede IT og ERP- systemer.
  • Styring, opdatering, månedsafstemning og efterkalkule af vores standardkost priser i samarbejde med vores CFO.
  • Relevante ad hoc opgaver.

Vi forventer at:

  • Du er en kommerciel og udadvendt profil med teknisk indsigt og forståelse.
  • Du er involverende, står fast på dine meninger og holdninger og ved hvornår du skal sige til og fra.
  • Du er en erfaren hands-on planlægger med øje for gode relationer, internt så vel som eksternt.
  • Du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø.
  • Har erfaring med indkøb og forståelse af tekniske specifikationer.
  • Din uddannelse er ikke relevant, kunnen og erfaring vægter højst hos os.
  • Det hjælper dig desuden meget hvis du har solid og relevant erfaring fra en produktionsvirksomhed.
  • Taler og skriver flydende engelsk.
  • Gerne, men ikke et krav, kendskab til standardkost i en produktionsvirksomhed.
  • Gerne, men ikke et krav, kendskab til Microsoft Business Central eller Dynamics NAV.

Hos Millpart får du:

  • Alle muligheder for at specialisere og udvikle dig inden for dit fag samtidig med, at du kan udvide din viden og arbejde på tværs af fagområder i et godt og familiært arbejdsmiljø.
  • God lønpakke.
  • Mulighed for flexibel arbejdstid og hjemmearbejde efter aftale
  • En aktiv personaleforening.
  • Sundhedsforsikring.
  • En arbejdsplads hvor du selv kan være med til at tilrettelægge din dag.

 

Ansøgning og kontakt: Har ovenstående givet dig lyst til at komme med på Millpart holdet, så send CV og ansøgning til linket i denne annonce. Vi holder løbende samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte COO, Camilla Beer på tlf: 2218 2857. Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan læse mere om Millpart A/S på www.millpart.dk 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MILL-PART A/S, Erhvervsparken, 6900 Skjern

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911351

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet