BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nu har du muligheden for at blive en del af Millpart familien, da vi ønsker at styrke vores i forvejen dygtige team med endnu en medarbejder.
Vi søger en udadvendt og kommerciel medarbejder som vil være med til at lede vores Planning & Supply chain team med 4 medarbejdere. Teamet har ansvaret for et indkøbsbudget i omegnen af 40 mio. Du vil blive en aktiv medspiller i at sikre, udbygge og forbedre vores position indenfor Aerospace, Industri og Renewables. Dit hovedansvarsområde vil være at etablere og drive vores daglige planlægning og indkøbsstrategi i samarbejde med andre relevante medarbejdere og ledelsesteamet.
Dine arbejdsopgaver:
- Planlægning af vores produktion.
- Lager og lokationsstyring, samt optimering af varelagre.
- Ordrehåndtering & kundekontakt.
- Forhandling af indkøbsvilkår.
- Udvikle omkostningsestimater, planer og kontrakter.
- Udvikle politikker og tjeklister der beskriver standarder for kvalitet, service og pålidelighed inden for eget område.
- Analysere pris- omkostningstendenser.
- Identificere muligheder for reducering af de samlede indkøbsomkostninger.
- Ansvar for de overordnede indkøbsprocesser, samt de relaterede IT og ERP- systemer.
- Styring, opdatering, månedsafstemning og efterkalkule af vores standardkost priser i samarbejde med vores CFO.
- Relevante ad hoc opgaver.
Vi forventer at:
- Du er en kommerciel og udadvendt profil med teknisk indsigt og forståelse.
- Du er involverende, står fast på dine meninger og holdninger og ved hvornår du skal sige til og fra.
- Du er en erfaren hands-on planlægger med øje for gode relationer, internt så vel som eksternt.
- Du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø.
- Har erfaring med indkøb og forståelse af tekniske specifikationer.
- Din uddannelse er ikke relevant, kunnen og erfaring vægter højst hos os.
- Det hjælper dig desuden meget hvis du har solid og relevant erfaring fra en produktionsvirksomhed.
- Taler og skriver flydende engelsk.
- Gerne, men ikke et krav, kendskab til standardkost i en produktionsvirksomhed.
- Gerne, men ikke et krav, kendskab til Microsoft Business Central eller Dynamics NAV.
Hos Millpart får du:
- Alle muligheder for at specialisere og udvikle dig inden for dit fag samtidig med, at du kan udvide din viden og arbejde på tværs af fagområder i et godt og familiært arbejdsmiljø.
- God lønpakke.
- Mulighed for flexibel arbejdstid og hjemmearbejde efter aftale
- En aktiv personaleforening.
- Sundhedsforsikring.
- En arbejdsplads hvor du selv kan være med til at tilrettelægge din dag.
Ansøgning og kontakt: Har ovenstående givet dig lyst til at komme med på Millpart holdet, så send CV og ansøgning til linket i denne annonce. Vi holder løbende samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte COO, Camilla Beer på tlf: 2218 2857. Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan læse mere om Millpart A/S på www.millpart.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringkøbing-Skjern Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MILL-PART A/S, Erhvervsparken, 6900 Skjern
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911351