Superbruger til digitalisering og arbejdsprocesser i Beskæftigelse og Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvis du brænder for digitalisering, understøttelse af arbejdsprocesser og har lyst til at være med til at sikre, at Beskæftigelse og Borgerservice forsat kan understøtte en god service for vores borgere også i fremtiden, så er det dig, vi søger!

Du vil blive en del af en Beskæftigelse og Borgerservice på 170 medarbejdere, som består af flere enheder, herunder Jobcenteret, Virksomhedsservice, KompetenceCenteret, Social og Integration, Borgerservice og Administrationsenheden. Vores mission er at levere enestående service til vores borgere og kollegaer med en vision om ordentlighed, handling og nysgerrighed.

Som engageret og kompetent superbruger vil du få en central rolle i at sikre, at vores medarbejdere har den nødvendige viden og værktøjer til effektivt at understøtte både deres daglige opgaver og vores langsigtede mål. Dine arbejdsopgaver vil være meget varierende og kommer til at byde på spændende udfordringer som kræver kreative løsninger.

Arbejdsopgaver:

  • Overordnet styring og vedligeholdelse af Fasit
  • Optimere systemopsætning og drift baseret på månedlige releases
  • Koordinering af nye tiltag, herunder skemaopsætninger og arbejdsgange
  • Implementering af nye funktioner og moduler
  • Udarbejdelse og ajourføring af skriftlige vejledninger og procedurer
  • Support, fejlsøgning og problemløsning
  • Koordinering med samarbejdspartnere for at sikre forståelse og effektive arbejdsgange

Kvalifikationer:

  • Erfaring og flair for brug af IT-systemer
  • Kendskab til Fasit og dokumentationskravene på beskæftigelsesområdet
  • Gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Stærke analytiske evner og pædagogiske kompetencer
  • Evne til at arbejde selvstændigt og indgå i tværfaglige samarbejder

Personlige egenskaber:

  • Du er selvstændig og god til at organisere dine opgaver
  • Du trives i et uformelt arbejdsmiljø
  • Du er fleksibel og kan samarbejde med forskellige arbejdsgrupper

Hvad tilbyder vi?

  • Et uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • Mulighed for at arbejde selvstændigt med stor indflydelse på dine opgaver
  • En spændende og varieret hverdag med mange samarbejdspartnere

Praktiske oplysninger:

  • Arbejdstid: 32-37 timer pr. uge
  • Løn efter gældende overenskomst og aftalerne i Ny Løn
  • Ansøgningsfrist: 18. august 2024
  • Vi forventer at holde ansættelser samtaler den 26. eller 27. august 2024

For spørgsmål kontakt afdelingsleder Søren Kastoft på tlf. 2261 6718

Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedlagt relevante bilag.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Ansøg" nederst på siden. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.

 

Vi skal oplyse dig om, at ved eventuel fremtidig ansættelse ved Ringkøbing-Skjern Kommune, vil der være krav om anvendelse af dit private MitID til identitetssikring ved aktivering af IT-brugerkonto.

 

Medarbejderne i Ringkøbing-Skjern Kommune er vores vigtigste ressource

Vi understøtter det gode liv og væksten. Vi går efter de gode løsninger sammen med borgere, virksomheder og andre gode relationer.

Vores arbejde er båret af viden, som vi hele tiden udvikler. Vi lærer af enhver opgave - både som enkeltperson, team og organisation. Læring er en del af hverdagen.

Vi er og bliver rige på natur i Danmarks største kommune. Naturen er kilden til det gode liv og til at skabe vækst. Det går vi efter. Det lykkes, fordi vi forkæler ildsjælene og arbejder sammen på tværs.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(32-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Ringkøbing-Skjern Kommune, Tinghusvej, 1, 6900 Skjern

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089197

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet